Iklan Penaja

Radio Pilihan Anda

Baik Buruk Hubungan Bercinta Jarak Jauh?

Tengok Macam Tak Ada Masalah.. Jimat Duit Tak Payah Keluar Date N Belanja. Suke Nak Watpe Pun Tak Terkongkong, Kite Selesa Dengan Kehidupan Kite, Tiada Siapa Nak Mengganggu Time Kite Perlu Keseorangan. Nak Kluar Gan Awek Or Makwe Lain ( Ni Bagi Org2 Yang Tak Setialah – Jangan Wat Camni Eh ), Jaranglah Bergaduh, Sebab Jarang Jumpe. Takkan Kite Sampai Hati Nak Gaduh Kalau Jarang Jumpe. Kang Nanti Terus Tak Dapat Jumpe Macam Mane. Tak Merane Ke?. Boleh Siap Sedia Yang Terbaik Bila Nak Dating. Watlah Apa- Apa Yang Patut. Ada Jerawat Batu Sempatlah Hilangkan. Kalau Dekat, Biasenya Secare Mengejut Datang Jumpe Kite. Kekadang Tak Sempat Buat Apa.. Dah Sampai Depan Mate.

Antara Ketegori Orang Yang Perlu Dielakkan TUk Meneruskan Cinta Jarak Jauh Anda Ialah Orang Selalu Nak Berkepit Dengan Pasangan. Keluar Tengok Wayang Bersama. Masa Ini Semua Kawan-Kawan Tidak Diperdulikan..Sanggup Buang Kawan-Kawan Jika Ada Pasangannya. Seperti Dunia Ini Tiada Orang Lain .. Hanya Mereka Berdua Sahaja.. Tidak Pandai Berdikari, Orang Yang Tidak Berdiri Di kaki Sendiri, Selalu Mengharapkan Orang Lain.. Macam Rase Susah Sanggat.. Ada Kekasih Tidak Ada Disisi. Siapa Nak Hantar Balik Kije, Keluar Berhibur, Membeli Belah Dan Bermacam-Macam Lagilah. Kaki Berhibur.. Kalau Cuti Tu Ade Je Aktiviti Tuk Berhibur.. Kalau Takde Kekasihnya Di Sisi, Dengan Sape Dia Nak Menhiburkan Hati. Ketika Ini Kawan-Kawan Mulelah. Memanaskan Hati. Mulalah Lain Jadinya. Orang Yang Terlalu Cemburu Dan Selalu Sangka Tak Baik Terhadap Pasangan. Inilah Yang Memeningkan Kepala Si Kekasih.. Silap-Silap Boleh Putuslah Hubungan Berkenaan Di Atas Cemburu Bute. Setiap Jam Perlu Membuat Laporan Tentang Lokasi, Apa Yang Dibuat, Kalau Keluar Tanye Keluar Gan Sape? Lelaki Ke Perempuan.

Ada Sedikit Tip Untuk Pasangan Yang Bercinta Jarak Jauh.. Pertama Perlu Bersabar. Kekadang Kita Kene Banyak Bersabar Dengan Peragai Entah Apa-Apa Pasangan Yang Berketogori Yang Telah Dinyatakan. Kalau Boleh Cube Cerita Baik – Baik. Terangkan Jenis Hubungan Anda Ini. Dugaan – Dugaannya. Bagilah Telinga Anda Tuk Mendengar Masalah Pasangan Anda. Bagi Ruang Jika Dia Ingin Mengadu. Kedua Percaya, Kita Memang Mengharapkan Pasangan Kita Jujur Dan Setia Kepada Kita. Jika Kita Terlalu Bersikap Cemburu. Ianya Akan Merimaskan Pasangan Kita. Kita Perlu Percaya Dengan Dia Agar Tidak Terlalu Membebankan Dia. Lebihkanlah Sikit Kepercayaan Tu Walau Pun Tak 100%,70% Pun Memadai. Jika Memang Dia Tidak Jujur Itu Tak Mengape, Kalau Dia Sememang Jujur Dan Kita Membuat Tuduhan Yang Tak Berasas, Bolehkah Dia Mendiamkan Diri. Ketiga Kalau Boleh Jangan Percaya Cakap Orang Lain Tanpa Usul Periksa, Orang Yang Cemburu Gan Hubungan Kita Yang Harmoni, Inilah Menjadi Punca Fitnah. Katakan Kekasih Kita Inilah, Kekasih Kita Itulah.. Kepada Pasangan Yang Tidak Berpikir Panjang, Peranglah Terjadi. Seelok-Eloknya Cube Mencari Bukti Yang Kukuh Sebelum Menyerang. Kalau Boleh, Suruh Si Pefitnah Tu Bagi Bukti Kukuh. Selepas Tu Pandai- Pandai Menilai.

Terpulanglah Kepada Masing-Masing tuk Menghadapi Bercinta Seperti Ini.. Pikirlah Yang Terbaik Untuk Dia Dan Diri Kite. Baik Pikir Sebelum Terlambat. Sebelum Kita Terlalu Membazirkan Masa Kita Yang Tak Pasti Kesudahannya Tuk Meneruskan Hubungan Ke Akhir Hayat. Bunga Bukan Sekumtum, kumbang Bukan Seekor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan Komen Anda

Iklan penaja